Sunday 13 March 2011

NokiA eXpReSs 5800

Barang yang saya guna setiap hari adalah fon saya iaitu NOKIA EXPRESS 5800. Fon ini adalah hadiah daripada kawan pada tahun 2010 iaitu pada hari jadi saya. Dia memberi surprise dengan membawa saya ke kedai menjual hand fon dan dia suruh saya pilih fon mana yang saya suka dan dia terus membelikannya untuk saya. Saya tidak boleh hidup tanpa handfon saya kerana ini adalah teman baik saya. Lagipun fon ini adalah 8gb so saya boleh menyimpan banyak lagu dan video klip. So bila saya boring, fon adalah teman baik dengan mendengar lagu dan menengok video. Last time bila saya gaduh atau marah , saya suka mencampak atau membuang fon ke bawa untuk lepaskan geram. Banyak fon lama saya yang rosak dan pecah sebab ini. Tapi bagi ini, saya tak berani buat macam itu sebab saya sayang sangat kat hand fon ini.

kanaavashini (128860)

No comments:

Post a Comment