Monday 14 March 2011

Kriss Modenas 100cc ( Black )

Untuk saya memang motosikal saya adalah salah satu benda yang tidak boleh dipisahkan dari saya...Ini kerana, moto saya ini banyak membantu saya dalam banyak hal....Terutama sekali moto saya ini memudahkan saya untuk ulang alik ke kelas,dan saya tak payah jalan jauh jauh atau tunggu bas lama-lama...Kan mudah, tapi apa yang melucukan disini ialah saya tak dapat stiker moto dari pihak UK lagi...Bawa masuk moto saya secara tanpa kebenaran...hehehe..Tapi tak pe la..Masih selamat...Saya balik ke rumah saya pun dengan moto saya, walaupun moto saya tak lindung saya dari hujan dan panas namun saya masih sayang kat moto saya ini sebab dia membawa saya ke tempat yang saya nak pergi dengan selamat dan mudah.kalau tengok perkara yang saya tak boleh lupakan tentang moto saya ini ialah pada suatu petang saya park moto saya di suatu tempat dan lupakan tempat yang saya park tu, jadi lepasa saya habis beli makanan, saya nak balik rumah jadi saya pergi ke tempat tu,engok tengok moto saya tak ada, saya dah gelisah dan hampir menangis, tapi lepas seketika baru saya perasan tempat yang saya park lain,dan tempat yang saya tengah cari lain...Mujurlah,lepas tu saya check ke tempat yang lagi satu,moto saya ada di sana...baru lah lega...

No comments:

Post a Comment